Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!


Assalamualaikum kepada semua pembaca yang dihormati. Entri kali ini ada perkara menarik yang Aina nak kongsikan kepada semua.

Sekarang ni ramai yang dah tahu kepentingan mengamalkan vitamin dan supplement untuk tingkatkan kesihatan. 

Yang penting, mesti pilih supplement yang terbukti selamat dan berkesan, dan Aina sekeluarga memilih VITAMIN SHAKLEE.

Tapi kan, nak makan vitamin dan suplemen ni, tentulah ada kosnya. 

Ia dikira PELABURAN KESIHATAN yang sangat berbaloi sebagai usaha kita untuk kekal sihat sepanjang hayat.

Kalau nak tahu, pada tahun 2014, Aina first time kenal Shaklee melalui set gastrik.(sila click untuk baca pengalaman Aina). 

Masa tu Aina hanya beli sebagai customer sebab Aina nak cuba saja, dan belum yakin lagi dengan Shaklee.

Lepas Aina dah dapat Shaklee Effect yang best, barulah Aina betul-betul yakin dengan Shaklee.

Untuk makluman semua, bagi setiap orang yang REGISTER AHLI SHAKLEE yang sah, mereka akan dapat penjimatan HARGA AHLI (diskaun 20%) untuk pembelian seterusnya. 

Jadi bulan seterusnya Aina pun repeat order dan juga belikan beberapa lagi vitamin untuk kesihatan suami dan anak-anak serta vitamin buat ibu bapa.

Aina tak sangka, melalui belian Aina sendiri yang seterusnya tu, selain dapat penjimatan Harga Ahli, Shaklee beri Aina CASH BONUS atau CASH REBATE terus masuk ke akaun bank Aina!

Wah! Tak sangka MAKAN SENDIRI saja pun boleh dapat CASH REBATE!

Seronoknya, dah boleh la cover sikit kos vitamin yang Aina memang makan setiap hari tu. 

Awalnya Aina memang tak plan pun nak buat bisnes Shaklee. Tapi bila dah rasa best makan Shaklee, takkan nak rasa best sorang-sorang je kan. Selfish namanya tu. 

So, Aina pun mula berkongsi dengan kawan-kawan sepengajian tentang pengalaman Aina sendiri guna produk Shaklee. Alhamdulillah, semakin ramai kawan-kawan yang berminat nak cuba produk Shaklee.

Aina pun tolong kumpul order untuk kawan-kawan. Bulan seterusnya, Shaklee bagi saya lebih banyak CASH REBATEFuh, seronoknya macam ni. SIHAT DAPAT, DUIT PUN DAPAT!

Kemudian Aina mula berkongsi tentang Shaklee di media sosial seperti di Facebook, blog dan tiktok.Makin ramai yang Aina bantu tingkatkan kesihatan dengan Shaklee, makin tinggi CASH REBATE yang Shaklee berikan. Sampailah Aina berjaya dapat CASH REBATE 4 ANGKA SEBULAN dengan hanya berkongsi kebaikan produk Shaklee. 

Syukur Alhamdulillah, Allah kurniakan jalan rezeki untuk Aina sekeluarga dapat makan Shaklee percuma. Tapi, tentulah ada jalan usahanya, bukan rezeki tu datang bergolek-golek gitu je kan. 

Cumanya, KALAU BOLEH MAKAN SHAKLEE PERCUMA, BUAT APA NAK BAYAR KAN? Hihi. 

Sebenarnya, Aina faham, ramai orang nak makan Shaklee tapi rasa tak mampu. Aina pun pernah rasa macam tu sebelum Aina yakin dengan Shaklee.

noTapi sebenarnya, dengan amalkan Shaklee, kesihatan kita meningkat, jadi kita boleh bekerja dan beribadah dengan lebih baik, dapat cari rezeki lebih banyak. Kan ke itu pelaburan yang bagus? 

Aina juga dah jumpa ramai pengguna Shaklee yang dah lama makan Shaklee, tapi tak pernah jadi ahli.YaAllah, rugi sangat tau tak register jadi Ahli. Sebab salah satu kelebihan adalah dapat CASH BONUS atau CASH REBATE Ahli.

Ramai juga orang tanya Aina, kalau register jadi Ahli Shaklee ni, wajib menjual ke kalau nak dapat Cash Rebate? Haa, inilah yang ramai orang salah faham. Sebenarnya, jadi Ahli Shaklee tak wajib menjual dan tak wajib buat bisnes pun. 

Macam Aina share tadi, belian pertama untuk diri sendiri pada tahun 2014 dah layak dapat CASH REBATE walaupun Aina belum start bisnes lagi masa tu.Alhamdulillah ramai sangat customer Aina yang jadi Ahli SHAKLEE Shaklee hanya untuk BERJIMAT DAN MAKAN  SECARA PERCUMA!


Tangga Cash Bonus atau Cash Rebate Ahli Shaklee.


Gambarajah di atas adalah contoh tangga Cash Bonus yang Shaklee tawarkan kepada semua Ahli yang sah.Bila kita dah register sebagai Ahli Shaklee, setiap kali kita beli produk Shaklee, kita akan dapat UV Points. Jumlah UV Points ini bergantung kepada jenis dan harga setiap produk.

UV Points ni kita boleh kumpul selama 1 bulan (dari 1-31 haribulan), dan kita akan layak dapat Cash Bonus untuk bulan tersebut bila cukup belian minimum 150 UV Point (lebih kurang RM500) dalam sebulan. 

Kemudian Cash Bonus ni akan dimasukkan secara automatik ke dalam akaun bank kita pada 14 haribulan berikutnya. Ramai tau customers Aina yang mulanya makan sendiri saja, kemudian saja-saja seronok berkongsi dengan kawan-kawan dan kumpul order, sampai berjaya layak Cash Rebate 5%-21%. Kan boleh cover kos vitamin yang kita makan setiap bulan kan. Jimat banyak tu!

Contohnya anda beli 1 SET KURUS SHAKLEE iaitu SET HELLO NEW YOU beserta VIVIX, anda dah boleh layak CASH REBATESelain dapat MAKAN SHAKLEE PERCUMA melalui CASH REBATE, ada banyak lagi kelebihan sebagai Ahli Shaklee.

Kalau anda nak tahu lebih banyak peluang yang Shaklee tawarkan iaitu 3C, jemput baca semua entri yang kongsikan di blog Aina.

Jadi tunggu apa lagi, jom sertai team SAFURA EMPIRE sekarang!!


#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#BlogMegaShaklee

BY:
AINA NADZIRAH MOHD YUNUS
Founder of SAFURA EMPIRE

Comments

Popular posts from this blog

Nak Kekal Sihat Dan Awet Muda? Ini Caranya!

7 Tips Kurus Dengan Cepat