Tips Luka Jahitan Cepat Sihat

 Assalamualaikum semua pembaca yang dihormatišŸ˜ƒEntri kali ini suka Aina nak berkongsi pengalaman Aina bersalin dan menjaga luka jahitan semasa berpantang.

Semasa berpantang anak pertama, luka jahitam sangat lama nak sembuh.Hampir lebih sebulan macam tu. Pengalaman berpsntang anak pertama kan, belum banyak lagi.

Apabila Aina hamil anak kedua, Aina berazam nak bagi luka jahitan sembuh cepat.Bila badan kita sihat, emosi kita juga turut stabil dan dapat susukan anak dengan penuh gembira.

Masa berpantang anak kedua, Aina tekad nak ambil minuman antioksidan Vivix Shaklee.Apa yang buat Aina sangat terkejut adalah bila doktor yang cekup Aina bagitahu luka jahitan elok dah.Masa tu seminggu tak silap lepas bersalin.Amazinggg! cepat sangat.

Baru Aina percaya, bila kita berpantang dengan cukup pengambilan nutrisi yang betul sangat membantu percepatkan proses recovery.

Masa tu juga Aina ambil set supplemen Shaklee untuk ibu berpsntang. Ditambah anak kedua Aina ada prolonge jaundice, so memang kerap kena ulang alik klinik dan hospital. Tapi,  syukur Alhamdulillah setiap kali rasa letih ulang alik klinik hospital, Aina akan minum Vivix Shaklee ni untuk recharge semula tenaga.


Berbeza pula dengan pengalaman berpantang anak ketiga. Dalam keadaan Aina berpantang sendiri dengan suami, so Aina tahu dalam tempoh berpantang perlu juga beri perhatian kepada anak-anak yang lain. So memang Aina decide nak kena cepat sihat selepas bersalin.


Apa yang buat adalah dengan amalkan ResVivix Shaklee disamping ambil fullset Shaklee untuk berpantang.Apa yang paling buat Aina terkejut bila cekup dengan doktor, luka jahitan baik sembuh dalam 5 hari sahaja! Amazinggg!

ResVivix Shaklee ni sangat power tau! Kuasa polifenol nya 13 kali ganda berbanding Vivix Shaklee yang 10 kali ganda antioksidan. Dan paling special nya ia mampu bertindak sejauh ke dalam sel tubuh kita.Mula ia repair sel yang rosak akibat kita tahan kesakitan bersalin then protect sel supaya maintain tenaga dan awet muda gitewww..


Berpantang dengan Shaklee amat memudahkan bagi Aina.Muka pun tak pucat lesi sangat. Selain dapat susu meriah, baby pun kurang ragam sebab kenyang dengan susu ibu penuh berkhasiat.Alhamdulillah...

Ini adalah real testimoni Shaklee daripada Aina sendiri.Seronok sangat Aina dapat beekomgsi dengan semua.

Bulan ni Shaklee offer dengan promosi ResVivix Shaklee dan anda boleh buat belian dengan 'easy pay' kad kredit Maybank. Bayaran ansuran selama enam bulan.Maka inilah masa yang tepat untuk anda mencuba pati polifenol dan resveratrol TANPA GULA yang sangat tinggi antioksidan ini.


Berminat nak dapatkan ResVivix secara promosi boleh hubungi Aina,

018-2123051 atau whatsapp Aina.

Semoga perjalanan berpantang buat ibu-ibu semua dipermudahkan dan tenang-tenang ajeršŸ„°✌️


#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

Comments

Popular posts from this blog

Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!

Nak Kekal Sihat Dan Awet Muda? Ini Caranya!

7 Tips Kurus Dengan Cepat