Best Ke Menulis Blog?

 

Assalamualaikum semua😃

Aina doakan anda semua diberikan kesihatan terbaik dan selalu dimurahkan rezeki oleh Nya.

Dengan penuh excited, entri kali ini Aina seronok nak berkongsi FEEDBACK dan REVIEW untuk projek #blogmegashaklee1.0 baru-baru ini.

Untuk projek yang lepas, Aina tidak berkesempatan untuk buat bersama-sama.Tapi bilamana ramai kawan-kawan kongsi cerita pengalaman masing-masing membuatkan Aina rasa sangat excited nak join menulis blog kali ini.

Apa yang Aina nampak daripada pengalaman kawan-kawan yang sertai projek #blogmegashaklee1.0 adalah...

Ada yang happy bilamana entri dapat masuk first page google! Rasa seronok yang nie memang tak tergambar kan. Ibarat kita menanam pokok durian atau rambutan kemudian pokok-pokok ini berjaya keluarkan hasil buahnya.Masya Allah...Terlalu manis rasa moment nie.

Ramai kawan-kawan menjadi lebih bersemangat untuk menulis entri. Ada yang newbies dan ada juga yang pernah menulis blog sebelum ini dan blog mereka sudah bersawang. Bila mereka join group yang tepat ni, mereka lebih proaktif!

Buat newbies pula, ofkos mereka dapat belajar skill baru untuk hasilkan entri dan blog yang terbaik. Dengan belajar kenalpasti SEO google, marketing evergreen serta cara menaip dan susun ayat dengan baik.

Selain itu, ahli group dan upline mentor yang sangat membantu.Dapat circle positif yang ramai. Buat Aina yang agak introvert nie, sedikit pun tidak berasa kekok untuk belajar bersama mereka.Masing-masing sangat 'willing' untuk support dan berikan tunjuk ajar. Masya Allah...Tabarakallah...

Sebenarnya, terdapat banyak lagi feedback dan review best daripada kawan-kawan yang pernah sertai projek #blogmegashaklee1.0. Dan dengan perkongsian pengalaman-pengalaman yang ada nie pun sangat memberi keterujaan buat Aina.

Subhanallah...

Dan InSya Allah...

Doa, Impian dan juga target Aina semoga dengan projek #megablogshaklee2.0 akan datang ini Aina dapat terus menyambung silaturrahim dan ukhuwah dengan lebih ramai orang. Yang mana amalan menyambung silaturrahim ini satu amalan untuk panjangkan usia tau!😃

Disamping menjadikan Aina lebih bersemangat untuk berkongsi banyak manfaat. Belajar didik hati supaya tamakkan pahala nak berkongsi dan memberi manfaat kepada orang lain.

Dannnn...

Satu tips nak share juga❤️

Sebelum anda mulakan menulis entri, paksa diri buat solat istikharah. Mudah-mudahan Allah selalu berikan petunjuk kebaikkan serta idea dan ilham yang mencurah-curah. Best kan tips nie? Buat tau!

Dannn...dan....

Dapat hadiah menarik tau siapa yang perform dan komited menulis entri untuk projek #blogmegashaklee2.0 nanti.


Masya Allah..nikmat Allah mana lagi yang kamu nak dustakan???


Maka bersyukurlah selalu🌹


Saudara SeIslam mu, 

Aina Yunus.


#shakleethrive23

#shakleetriumph23

#blogmegashaklee

#pengedarshakleepuchong

#pengedarshakleesemenyih





















Comments

Popular posts from this blog

Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!

7 Tips Kurus Dengan Cepat

Ada 5 Jenis Vitamin Kulit, Bukan Sekadar Vitamin C Sahaja Ye!