Duit Raya Awal Dengan Shaklee


Assalamualaikum semua🥰

Rasa teruja nak berkongsi dengan anda semua. Actually team Aina sangat sangat produktif! Baru baru ni, Aina baru selesai join seminar bisnes bersama upline master master hebat. Mereka lancarkan satu projek baru diberi nama iReach X5. 

Apa yang menakjubkan, adalah kehadiran iReach X5 buat pertama kali ni sangat sangat luar biasa. Semua seat penuh! Banyak ilmu baru dipelajari dan nantikan perkongsian Aina di entri akan datang😃

Masya Allah Tabarakallah..syukur alhamdulillah..

Selain projek iReach X5 yang hebat ni, team Aina juga ada lancarkan Projek Duit Raya 2023. Kali ni projek bersama Master Upline Ainul Malik. 

    


Projek kali ini kami dikumpulkan dalam satu group whatsapp khusus supaya mudah untuk di beri tunjuk ajar secara khusus juga.

Matlamat Projek Duit Raya 2023 adalah untuk membantu sesiapa sahaja yang memerlukan pendapatan tambahan sebelum menjelang Syawal nanti.

Aina percaya, anda juga mahukan duit tambahan yang lebih. Untuk belanja sekolah anak anak sekarang, untuk beli baju raya, kuih raya dan segala persiapan perayaan tidak lama lagi.

Paling membahagiakan apabila kita sendiri dapat memberi lebih banyak buat ibu bapa, adik beradik dan buat keluarga kecil kita (suami isteri dan anak-anak).

Jadi,

Jom! Aina nak ajak anda semua buat Projek Duit Raya 2023 ni sama-sama💪🔥

Yang berminat untuk dapatkan bonus tambahan, boleh DAFTAR SINI.

Nak info lebih lanjut boleh hubungi Aina di no 018-2123051.

FB : Aina Nadzirah Mohd Yunus



#shakleethrive23

#shakleetriumph23

#blogmegashaklee

#pengedarshakleepuchong

#pengedarshakleesemenyih





Comments

Popular posts from this blog

Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!

7 Tips Kurus Dengan Cepat

Ada 5 Jenis Vitamin Kulit, Bukan Sekadar Vitamin C Sahaja Ye!