Bisnes Online Pilihan Yang Tepat

 Assalamualaikum semua pembaca. Semoga kita semua mendapat keberkatan di 10 malam terakhir Ramadhan kali ini.

Entri kali ini suka Aina nak berkongsi pengalaman sendiri dalam mencari bisnes online.

Sejak zaman belajar lagi, Aina suka berdikari mencari sumber pendapatan sendiri.Tambahan lagi duduk di dalam persatuan pelajar yang banyak mendidik diri untuk lebih 'survive' di luar negara.

Aina bermula dengan menjual kuih muih kepada kawan-kawan zaman belajar kemudian bertukar kepada menjual produk kecantikan. Disebabkan belajar diluar negara, urusan untuk dapatkan stok barang agak terhad dan sukar. Lagi melibatkan pelanggan yg berlainan tempat tinggal.

Sampailah Aina terfikir untuk mencari suatu bisnes online yang sangat fleksibel dari sudut masa dan tempat. Dengan izin Allah, Dia temukan Aina dengan suatu bisnes yang sangat besar potensi dan peluang yang disediakan buat semua pengedar.


Bisnes Shaklee Pilihan Aina.

Bermula sebagai pengguna pada tahun 2014 dan keadaan masa ini baru mula mendirikan rumahtangga. Aina mencari makanan tambahan untuk masalah gastrik sebenarnya.So, masa tu vitamin pertama Aina ambil adalah Alfalfa Complex dan B-Complex with folic acid untuk persediaan hamil.

Selepas penggunaan setahun, Aina upgrade lagi dengan mengambil Set Gastrik Shaklee secara penuh. Alhamdulillah syukur Aina merasa sendiri perubahan yang lebih baik.Masalah gastrik Aina semakin baik dan Aina dah boleh puasa Ramadhan penuh! Masya Allah tabarakallah..Semua dengan izin Dia❤️

Selain Shaklee ada produk yang sangat berkesan dan hebat, rupanya Shaklee sediakan juga kepada kita peluang bisnes yang super duper best! 

Bisnes Shaklee UNIK!

Kenapa Aina katakan begini?

Sebab walaupun masa Aina mulakan bisnes ini masih belajar di luar negara, Aina tetap boleh membina bisnes ini dan merasa sendiri bonus Shaklee setiap bulan.Shaklee tidak pernah gagal berikan bonus/ gaji setiap bulan tau.Amazing sangat! Kalau sekarang Shaklee selalu bagi awal😍

5 Sebab Bisnes Shaklee Jadi Pilihan Ramai

1. Modal Sangat Rendah

Anda boleh bermula serendah RM35, sebenarnya ini adalah yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee. Ye lah kan, mesti jadi ahli dulu baru lah boleh mula buat bisnes.

Atau boleh memilih cara untuk mendaftar secara percuma sahaja. Tak susah. Anda just kumpul order atau buat belian sebanyak 100 uv(point) lebih kurang RM 500 keatas maka anda dah layak join jadi ahli Shaklee secara percuma.

So ada 2 option tadi kan? Bayar RM35 atau secara percuma saja. Tak perlu modal yang tinggi. Siapa lah yang tak takut rugi kan.

Modal Sangat rendah. Lagipun sebenarnya dengan bayaran ini anda akan dapat masuk ke dalam web Shaklee. Didalamnya terdapat panduan yang agak lengkap tentang keahlian Shaklee. Dan dengan modal serendah ini anda berpeluang untuk mendapat keuntungan runcit, bonus bulanan, trip percuma regional atau international, car bonus dan banyak lagi.


2. Pelbagai Ilmu PERCUMA

Bisnes Shaklee memerlukan kita menguasai ilmu produk. Nak bagi saranan dan cadangan kepada bakal pembeli, mestilah kita kena tahu apa yang kita suggest kan.

Pihak Shaklee menyediakan kelas-kelas produk kepada semua distributornya. Ia dipanggil Health & Wellness Talk. Diadakan setiap bulan di beberapa lokasi di Malaysia. Boleh datang bawa prospek juga agar mereka juga faham tentang produk.

Begitu juga dengan ilmu bisnes. Apabila anda dah bagitahu nak buat bisnes, maka Aina akan guide anda sampai berjaya dapat atleast 21% bonus bulanan.

Kelas dijalankan mostly secara online jika jarak memisahkan, tapi sesekali boleh juga datang coaching one to one jika diberikan kesempatan.

3. Sistem Online Yang Memudahkan Urusan  Bisnes Shaklee

Anda jauh dari lokasi HQ dan cawangan negeri? Tak mengapa jangan risau. Sebab kita ada sistem online untuk menguruskan order. Boleh dibuat daripada handphone, tab, laptop ataupun komputer.

Teknologi terkini memang sangat memudahkan. Melalui sistem web shaklee ini juga kita dapat memantau prestasi bisnes dan prestasi jualan, peribadi atau berkumpulan.

Oder melalui sistem ini akan diuruskan oleh pihak warehouse Shaklee, dan barang akan terus sampai ke alamat pelanggan.

Sistem canggih dah ada, jadi mudahlah bisnes Shaklee anda nanti. Buat sharing saja sebanyak-banyaknya.


4. Support Group Aktif Dan Sangat Membantu

Aina adalah founder kepada group Shaklee yang dinamakan Safura Empire. Segala tunjuk ajar dan coaching akan Aina  berikan sehingga anda berjaya buat jualan. Dari topik marketing, topik produk, motivasi dan macam macam lagi.

Aina juga menyediakan group support yang terdiri daripada businesspartners Aina yang aktif membuat bisnes Shaklee. Mereka ini mempunyai pelbagai background. Ada surirumah, guru, jurutera, jururawat dan lain lain.

Selain bertanya Aina,  group support ini juga sangat membantu orang baru seperti anda.

Bukan sekadar menjawap soalan dan pertanyaan, malah mereka turut kerap berkongsi poster, testimoni, tips bisnes, suka duka pengalaman membuat bisnes Shaklee, dan sebagainya.

5. SHAKLEE Adalah MLM Yang Terawal Di Dunia & Berprestij Hingga Kini

Shaklee bermula sejak 1915 lagi. Fokus sebagai perniagaan makanan kesihatan untuk membantu meningkatkan tahap kesihatan manusia.

Compensation Plan Shaklee juga telah dipatenkan. Ternyata Shaklee sangat melindungi bisnes mereka daripada ditiru oleh syarikat lain.

Asas bisnes Shaklee adalah menyampaikan kebaikan dari mulut ke mulut, kini berevolusi dengan cara menyampaikan kebaikan melalui media sosial pula.

Prinsip Shaklee & The Shaklee Difference adalah asas yang sangat kukuh kepada bisnes Shaklee sehingga kini.


Bagaimana Nak Buat Bisnes Shaklee? Ayuh bersama Aina di kumpulan Safura Empire!

Sila hubungi 018-2123051 atau klik link di bawah

Klik untuk ketahui bagaimana memulakan bisnes Shaklee

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi Aina dan Aina akan membantu anda turut sama berjaya.

Aina Yunus SID 1180191
No tel: 0182123051
Your trusted Shaklee Independent Distributor
Shaklee Puchong & Semenyih


#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023


Comments

Popular posts from this blog

Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!

7 Tips Kurus Dengan Cepat

Ada 5 Jenis Vitamin Kulit, Bukan Sekadar Vitamin C Sahaja Ye!