Menu Sarapan Mudah Lagi Berkhasiat! Jom Cuba😃

 Assalamualaikum dan selamat pagi semua😃🌹

Semoga semuanya diberikan kesihatan terbaik dan dipermudahkan segala urusan.

Setiap pagi, Aina mesti akan ambil Esp Shaklee sebagai sarapan. Cumanya waktu pengambilan tu tak samalah. Bergantung bila waktu last Aina ambil dinner semalam.


Sediakan ESP Shaklee, serbuk koko dan air suam.


Actually, Aina sekarang amalkan lifestyle Intermittent Fasting selama 12 jam berpuasa. So, semalam last dinner dalam pukul 8 malam then pagi ni Aina boleh mulakan sarapan seawal jam 8 pagi.Gitewww..

Rupanya, diam tak diam Aina dah ambil Esp Shaklee ni dah hampir 8 tahun. Masya Allah..amazinggg sangat rasanya😍

Aina bermula ambil Esp Shaklee ni untuk masalah gastrik Aina sejak kecil.Dulunya Aina terlalu bergantung dengan ubatan. Aina risau pengambilan ubatan gastrik dan ubat tahan sakit yang kerap untuk tempoh terlalu lama boleh memberi kesan buruk kepada kesihatan buah pinggang.


Ambil 3 sudu besar untuk satu hidangan bersamaan dengan 14g protin.

Sejak itu, Aina mula mencari ikhtiar yang selamat dan memberi kesan lebih baik terhadap kesihatan diri. Penemuan Aina dengan Esp Shaklee ini sebenarnya memberikan Aina satu peluang kehidupan yang baru. Dulu, Aina dibelenggu dengan masalah gastrik ini sampai risau melarat menjadi ulser seterus nya kanser. Takut sangat kan? Dan Aina rasa juga, dulu Aina mudah rasa cepat marah dan gelisah. Dada berdegup laju..seolah macam ada simptom axiety atau despression. Cuma Aina tak pernah buat saringan ujian masa tu.

Alhamdulillah, dengan izin Nya Aina dapat berjumpa solusi Esp Shaklee nie. Dan sekarang sangat konsisten amalkan setiap hari.Manfaat ESP Shaklee ni terlalu banyak untuk kesihatan tubuh. Kesan paling ketara yang Aina rasa Esp Shaklee memberikan rasa selesa pada perut, bagi tenaga dan rasa kenyang lebih lama. 


Protin soya Non-GMO yang selamat, semulajadi dan berkesan😍

Semoga perkongsian kali ni memberi manfaat buat semua pembaca🥰Dan Aina dapat membantu anda yang mungkin ada masalah sama seperti Aina. Kita berusaha ikhtiar, kesembuhan itu atas izin Nya jua❤️


#shakleethrive23

#shakleetriumph23

#blogmegashaklee



Comments

  1. Syukur Alhamdulillah masalah gastrik Aina dah sembuh. Bulan puasa ni wajib ambil ESP untuk elak gastrik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak..syukur sgt Aina dah boleh puasa macam orang lain.seronok sangattt...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!

7 Tips Kurus Dengan Cepat

Ada 5 Jenis Vitamin Kulit, Bukan Sekadar Vitamin C Sahaja Ye!