Kenapa Shaklee Supplemen Terbaik Di Malaysia?

 

Bismillahi Masya Allah..

Bertemu lagi kita dalam entri seterusnya.

Aina doakan semua pembaca dalam keadaan sihat walafiat dan dipermudahkan urusan selalu.

Entri kali ini, Aina seronok nak berkongsi tentang sebab kenapa Shaklee adalah supplemen terbaik di Malaysia.

Tentu ramai yang ingin tahu bukan?

SHAKLEE JENAMA YANG DIPERCAYAI DI MALAYSIA

Shaklee Malaysia diiktiraf sebagai Trusted Brand Vitamin Supplemen di Malaysia, bagi kategori vitamin dan supplemen untuk tahun 2021 dan 2022 yang dibuat oleh Reader Digest. Shaklee menang gold award, sebaris dengan jenama terkenal seperti Panasonic, Sony, Spritzer, Daiken dan banyak lagi.

Presiden Shaklee Malaysia, Helen Lam telah menerima Anugerah Emas itu daripada Pengarah Pemasaran dan Pengiklanan Asia Pasifik Kumpulan Reader's Digest, Sheron White ketika majlis makan malam gala pada 14 Jun 2022 di Grand Hyatt Kuala Lumpur.

Turut hadir bagi meraikan penghormatan ini ialah Shaklee Elite Master 25 Achievers dan wakil ahli Majlis Penasihat Lapangan, Master Coordinator Siti Nurazlina Binti Noh & Zainul Anuar Bin Samni, Master Coordinator Siti Farhana Binti Mohd Pakeh & Ahmad Firdaus Bin Muhamad dan Master Coordinator Hasifah Mohd Yusof & Iskandar Zulkarnain Bin Yahya.

Mereka turut diiringi oleh wakil pengurusan kanan Shaklee. Menyifatkan pengiktirafan itu sebagai hasil daripada kesungguhan, ketekunan dan semangat inovatif Pemimpin Perniagaan, Pengedar Sah dan kakitangan Shaklee, Helen berkata "Anugerah ini adalah bukti kepercayaan dan keyakinan para pemimpin dan pelanggan kita terhadap kami serta industri kesihatan dan nutrisi".

KRITERIA SYARIKAT YANG DICARI

Semasa acara anugerah Readers Digest itu, mereka ada kongsikan cara pemilihan pemenang.

  • Syarikat yang menang perlu mempunyai kriteria seperti memenuhi keperluan pengguna, perlu memberi manfaat, perlu menjadi syarikat yang bertanggubgjawab dan menjalankan tanggungjawab sosial.
  • Mereka sangat tekankan kualiti produk yang dikeluarkan.
TRUSTED BRAND AWARD adalah satu anugerah berprestij yang dijalankan oleh pihak ketiga.Maksudnya, ia tidak mempunyai sebarang kepentingan dengan Shaklee, bukan Shaklee yang buat survey dan bukan di ayat untuk terima award ini.

Pemilihan ini adalah dikalangan rakyat Malaysia yang menjadi pembaca Readers Digest. Kalau kita pernah tengok buku Readers Digest, artikel ditulis dalam bahasa English, artikel berkaitan dengan ilmu. Usia Readers Digest pun setua Shaklee(firts vitamin produce in 1915) iaitu 100 tahun(first published in 1922) dan pembacanya adalah dari 44 buah negara seluruh dunia.

Antara pembaca Readers Digest adalah golongan berpendidikan dan profesional seperti doktor,peguam,CEO dan jurutera dan ahli korporat. Nampaknya, even golongan profesional ni telah mengundi Shaklee sebagai jenama terbaik untuk kategori vitamin/health supplements.

KELEBIHAN SHAKLEE

Produk Shaklee wujud dah lebih 100 tahun, multivitamin Shaklee iaitu Vita-Lea dah ada lebih 100 tahun sehingga kini masih ada dipasarkan.Shaklee bukan ada di Malaysia sahaja malahan ada juga di beberapa negara lain. 

Anugerah daripada Readers Digest ini menunjukkan bahawa pengguna supplement di Malaysia mempercayai produk Shaklee atas beberapa faktor diantaranya ialah:

  1. Kredibiliti Syarikat (Lebih 65 tahun di pasaran dunia,lebih 25 tahun di pasaran Malaysia)
  2. Produk yang dihasilkan selamat digunakan dan berkesan.Ada kelulusan KKM dan sijil HALAL yang diiktiraf oleh Jakim.
  3. Sistem agen yang bersistematik dan mesra pengguna. 
Yang Aina suka tentang Shaklee, setiap bahan yang digunakan telah diuji untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.Menjalankan 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.Shaklee juga telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal,penyelidikan dan pembangunan.

Setakat ini, Shaklee merupakan syarikat pengeluar supplement yang mengeluarkan lebih ratusan clinical paper.

Produk Shaklee memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA.Dan ia dibuktikan dari pencapaian, kisah dan health improvement pada orang seperti anda dan juga Aina.

Sebab itu Aina trust Shaklee brand dan rasa sangat bangga to be a part of Shaklee Malaysia.Aina dan keluarga telah memilih Shaklee dari tahun 2014 lagi dan kesihatan bertambah baik, banyak kesan positif yang kami dapat dari amalkan vitamin dan guna produk Shaklee.

Selain daripada pengguna setia Shaklee, kami juga adalah Shaklee Independent Distributor.

BAGAIMANA NAK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE?

Hubungi Aina dengan klik www.wasap.my/60182123051/Shaklee untuk Aina bantu mendapatkan produk Shaklee pada harga lebih jimat apabila anda mendaftar sebagai ahli Shaklee.


Whatsapp : 018-2123051
FB : Aina Nadzirah Mohd Yunus


#shakleethrive23
#shakleetriumph23
#blogmegashaklee
#pengedarshakleepuchong
#pengedarshakleesemenyih

***Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.



Comments

Popular posts from this blog

Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!

7 Tips Kurus Dengan Cepat

Ada 5 Jenis Vitamin Kulit, Bukan Sekadar Vitamin C Sahaja Ye!