Cara Mudah Renew Membership Shaklee Dengan PERCUMA

 

Hi Assalamualaikum, terima kasih kerana melawat blog Aina. Aina doakan anda semua sentiasa dalam rahmat Allah.

Entry ini adalah info penting untuk anda yang dah pernah mendaftar sebagai Ahli Shaklee iaitu tentang cara mudah renew membership Shaklee dengan percuma.


BILA PERLU RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE?

Membership Shaklee valid dalam tempoh SETAHUN selepas mendaftar. 

Tetapi MEMBERSHIP EXPIRY DATE pula ditetapkan pada TARIKH LAHIR ANDA tahun berikutnya. 

Ini untuk memudahkan anda ingat tarikh untuk anda renew membership Shaklee. Macam renew lesen memandu lah kan, sama dengan tarikh lahir. 

Macam Aina sendiri, birthday Aina adalah pada 3 Okt, jadi Expiry Date Membership Shaklee juga pada 3 Oktober setiap tahun. 


KENAPA PERLU RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE?


Sebenarnya ada banyak kelebihan sebagai Ahli Shaklee. Jadi rugi kalau anda tak renew membership Shaklee anda. Ini antaranya:-

✅ 1) Dapat beli produk Shaklee pada HARGA AHLI (20% DISKAUN). Bila ada promosi khas untuk ahli, harga akan jadi jauh lebih murah sehingga 40%-50% diskaun dari harga biasa.

✅ 2) Dapat CASH BONUS ATAU CASH BONUS 5%-21% hasil pembelian/jualan setiap bulan. Makan sendiri pun boleh dapat bonus, dah boleh cover kos vitamin yang kita makan. 

(Jemput baca bagaimana cara nak dapat MAKAN VITAMIN SHAKLEE PERCUMA)

✅ 3) Dapat BELAJAR BISNES SHAKLEE (secara Online & Offline), dengan bantuan MENTOR. Kami adalah MASTER COORDINATOR AINUL MALIK &MASTER COORDINATOR LYNA NOH yang telah berjaya mencapai rank tertinggi dalam Shaklee dan telah melahirkan ribuan Usahawan Shaklee sampai  sekarang. 

✅ 4) Dapat join GROUP EXCLUSIVE di FACEBOOK & TELEGRAM untuk info produk, ilmu konsultasi, testimonial dan tips daripada Aina sendiri sebagai CERTIFIED SHAKLEE PRODUCT TRAINER.

✅ 5) Peluang Menjana INCOME 2-3-4-5 Angka setiap bulan.

✅ 6) Peluang Mendapat Pelbagai BONUS & INSENTIF Menarik (Car Bonus, Leadership Bonus, Free Trip Local & Overseas).

✅ 7) Kelas Bimbingan NUTRISI & KESIHATAN oleh PAKAR NUTRISI secara Online & Offline.

✅ 8) Kelas Bimbingan BISNES oleh SHAKLEE LEADERS secara Online & Offline.

✅ 9) MARKETING PLAN yang adil dan menarik. Semestinya Bukan Sistem Piramid.

Dan banyaakkk lagi kelebihan lain.


MACAM MANA NAK RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE?

Ok ini mudah saja. Anda boleh renew membership Shaklee samada di Online System (perlu tahu Shaklee ID & password), atau walk-in ke mana-mana Branch Shaklee yang sah, atau hubungi Upline yang registerkan anda sebelum ini untuk mereka bantu. 

Jika Shaklee ID anda masih wujud di dalam database Shaklee, anda hanya perlu buat belian sebarang produk Shaklee dalam tempoh 3 BULAN SEBELUM ATAU 3 BULAN SELEPAS EXPIRY DATE (iaitu TARIKH LAHIR ANDA).

Takde minimum belian untuk renewal tau. 

Contohnya dengan belian serendah RM34 untuk sebotol Herbal Blend (produk paling murah dalam Shaklee), anda dah layak dapat renew membership Shaklee percuma.

Tapi kalau membership Shaklee anda dah lama EXPIRED dan Shaklee ID anda juga dah tak wujud dalam database Shaklee, maka anda boleh register semula sebagai Ahli Shaklee yang baru bersama team Aina melalui cara ini. 

2 PILIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE:-

PILIHAN 1 : Bayar Yuran Keahlian RM35 sekali saja.

ATAU

PILIHAN 2 : Buat belian sebarang produk Shaklee minimum 100 UV (lebih kurang RM350 Harga Ahli), anda dapat KEAHLIAN PERCUMA!

Jadi tunggu apa lagi, kalau membership anda dah expired atau hampir expired, pastikan anda RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE sekarang. 

Perlukan bantuan? Jom Aina bantu! 

Aina : 018-2123051
Fb : Aina Nadzirah Mohd Yunus


#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#BlogMegaShaklee


Comments

Popular posts from this blog

Bestnya Dapat Makan Vitamin Shaklee PERCUMA Dengan Cash Rebate Ahli!

Nak Kekal Sihat Dan Awet Muda? Ini Caranya!

7 Tips Kurus Dengan Cepat